Известие

Collapse
No announcement yet.

опасно ли е темп. 110 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Много е вероятно, ама много и уреда ти да си показва каквото му скимне.......
    Щом помпата е сменена, остава, както ти написаха по-нагоре, затлачена система или това в цитата. Няма ли някой с VISA около теб да я закачите, за да проверите, какви температури показва датчика за ЕКУ-то? Моят за уреда в момента(Veglia) лъже с по-ниски градуси, купих си EPS, или както е там, ментак и чрез ВИЗА-та установих, че внася излишна паника. Този за ЕКУ-то не мина 88, перката се вкл. на 86 (само с 1 - с бързата степен съм, и на датчика за палене на перката си пише 85-87), а уреда сигнализираше 110...

    да де ако е духнала гарнитура трябва или да пресече маслото или да ми надува маркучите или балони в разш.съд
    Или да изхвърля на изп. колектори и да пушиш на парен локомотив.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #17
      хубу де в мануала пише че степен 1 се пуска на 92 градуса, степен 2 се пуска на 97-98 градуса! На мен ми се пускат степените след като стрелката минава показанието 90 градуса - накъде на 95-97 предполагам, но е наклонена надясно, не е вертикална стрелката! Та може и цялата работа да е грешно табло. Аз лично съм сменял таблото и със старото пускаше перката на показание на стрелката преди 90 градуса, а сега е след с това! Та незнам кое е точно вярното! Другите уреди как са ти по таблото?


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от konov Покажи съобщение
        като вкл .перката тем. пада но не много просто нещо немога да я схвана тая работа възможно ли е да е от това че я карам с водаи да се е полепил котлен камък по термостата или да сее затлачил радиатора?
        Това е отговора! Не се е затлачил, виж да не е запечатан вече ...
        Изпробвал съм го вече

        Comment


        • #19
          благодаря на всички за отговорите .тези дни ще я закарам и на диагностика и да се види откъде ще излезе проблема с високата тем.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Първо това не е вода и второ е под налягане, така че може и на 120градуса да стигне без да заври Докато системата е с антифриз и той не е заврял и изкипял СЕ ОХЛАЖДА. Много е вероятно, ама много и уреда ти да си показва каквото му скимне щото на 5-та по надолнище да удари 110 градуса според мен не е възможно освен при издухана гарнитура или друг сериозен проблем - помпа, термостат и т.н. Моята например вдигна преди 2 седмици 110 гр - гася, паля веднага и стои на 90! Е това какво е?


            Колега,
            Я раздуй какво е товая налягане в системата на 155.
            Тва да не е голф?
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              Колега,
              Я раздуй какво е товая налягане в системата на 155.
              Тва да не е голф?
              Клъцни си единия маркуч с ножицата и ще разбереш
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #22
                аз несъм спец но симптомите на издуханата гарнитура не са ли еднакви при всички атомобили. незнам но може и да греша сега е момента знаещите да светнат незнаещите защото отначало като взе да ми завира и хвърля водата 1во за гарнитура ми доиде на ум но румен от кл. сервиз ме опроверга.

                Comment


                • #23
                  Е ще ми изтече водата, ако го резна с ножицата
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #24
                    на алфа охлаждането е с ниско налягане не пишете глупости и си сменете капачките
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      човека каза че ще ходи на диагностика. а тези дето смятат че 110 градуса са нормални да са живи и здрави и да събират пари за ремонт. Не знам дали колегата има термометър и за маслото но по-мой скромни наблюдения (при мръсен маслен радиатор) дори и при 120 градуса на маслото водата не подминава 93 - 95 градуса
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #26
                        А ако се съмняваш в показанията на уредите е най- лесното нещо да измериш температурата на водата в разширителният съд при загряла кола.
                        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          на алфа охлаждането е с ниско налягане не пишете глупости и си сменете капачките
                          Ми изказвай се по-навреме да пишем по-малко глупости това не го знаех, но аз все пак съм написал налягане а дали е ниско или високо ... при Алфа явно е ниско те италианците са с особено мнение по всички въпроси
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #28
                            Аз защо мислиш се зачепках с тебе?
                            Баце все пак тук е технически раздел - ако не си сигурен какво пишеш - по добре не пиши за да не се подвеждат колегите!

                            На 155 капачката е с вгрдаден гумен пръстен и ако не се е одървил играе ролята на клапан който изпуска налягането, така че можеш да развиеш капачката на разш. съд по всяко време и то без да ти измие очите с вряла вода.
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Аз защо мислиш се зачепках с тебе?
                              Баце все пак тук е технически раздел - ако не си сигурен какво пишеш - по добре не пиши за да не се подвеждат колегите!

                              На 155 капачката е с вгрдаден гумен пръстен и ако не се е одървил играе ролята на клапан който изпуска налягането, така че можеш да развиеш капачката на разш. съд по всяко време и то без да ти измие очите с вряла вода.
                              Я кажете капачка къде може да има, че май и моята тогава е одървена и разширителния ми съд е под налягане и системата е под налягане също! В мануала пишеше че не трябвало май да минава 1.1psi....


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Да със сигурност в пдф-ите има точните стойности, но не помня.
                                Предполгам не е проблем да си намериш нова на старо
                                Last edited by pr_00f; d.m.y г., 17:42.
                                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                                Comment

                                Working...
                                X